Новий Trakker
Новий Trakker Нові моделі автомобілів Trakker виконають будь-яку роботу. Нездоланна перешкода? Жодних проблем. Неймовірне обмеження? Жодних проблем.

​Hi-Reliability

Продуктивність та безпека в екстремальних умовах

Нові моделі автомобілів Trakker виконають будь-яку роботу. Нездоланна перешкода? Жодних проблем. Неймовірне обмеження? Жодних проблем.

Нова модельна лінія автомобілів Trakker компанії Iveco має покращений, більш функціональний дизайн, завдяки чому досягається оптимізована продуктивність та надійність.

Новий Trakker розроблений для виконання будь-якої роботи за будь-яких погодних умов та на будь-якому покритті – від ґрунтових доріг до екстремальних умов за повної відсутності доріг – з найвищим рівнем безпеки, комфорту та продуктивності.

Завдяки запропонованим характеристикам та широкій лінійці варіантів, новий Trakker стане саме тим автомобілем для кожного завдання.

​Hi-Design

Для досягнення найвищих рівнів виробничих характеристик, кращих ніж у будь-кого іншого, новий  Trakker значно удосконалили. Для компанії Iveco турбота про водія означає забезпечення не лише ідеального робочого автомобіля, але також стійкого, функціонального дизайну.

 

Hi-Comfort та ергономіка

Кабіна нового Trakker розроблена для водія. Кращі в цьому класі ергономіка, комфорт, безпека та інформаційно-розважальні технології створюють у кабіні оптимальне робоче середовище, що максимізує виробничі досягнення при виконання будь-якого завдання.

Пропонуються три кабіни:

- коротка (Hi-Land)
- довга (Hi-Track)
- довга з високим дахом (Hi-Track)

Сидіння водія відіграє ключову роль в забезпеченні оптимального робочого середовища. На новому Trakker воно оснащується наступними елементами: 

- інтегрований підголівник та ремінь безпеки 
- регульована пневматична підвіска та прилад для швидкого опускання 
- регулювання висоти кута нахилу та глибини (з обігрівом на вибір) 
- рулювання спинки сидіння з опорою для поясниці

Новий Trakker може вміщувати до трьох осіб.

Навіть у кар’єрних автомобілях важливо мати місткі відсіки для речей, щоб акуратно скласти в них необхідні речі.

До усіх відсіків для речей легко діставатися, а також вони легко відкриваються і закриваються.

​Hi-Efficiency

Двигуни Cursor оснащені системою турбонаддуву зі змінною геометрією забезпечують відмінні ходові якості та найвищі в класі характеристики крутного моменту і потужності, а також пропонують цілеспрямовані рішення для зменшення споживання палива і часу простою транспортного засобу.

Окрім задоволення цих обмежень, технологія SCR (селективна каталітична нейтралізація з застосування добавки AdBlue), що використовується компанією Iveco на всіх середніх і важких транспортних засобах, також робить внесок у зменшення експлуатаційних витрат (споживання палива зменшується на 5%).

Лінійка двигунів Cursor має невелику масу та потребує частого обслуговування (інтервали між обслуговуваннями може бути до 150 000 км), а також відрізняється підвищеною надійністю. На відміну від двигунів EGR, двигуни SCR не використовуються рециркуляцію вихлопних газів у камері згорання.

 

​Hi-Performance

Усі двигуни не лише відповідають екологічним стандартам Euro 5, але також на вибір можуть бути адаптовані для виконання необов’язкових екологічних вимог EEV (удосконалені екологічні транспортні засоби).

Двигуни нового Trakker пропонуються у варіантах з робочим об’ємом 8 та 13 літрів та потужністю від 360 до 500 к.с. Економні, легкі та надзвичайно потужні силові агрегати забезпечують автомобілям високу вантажопідйомність при малих невеликих робочих об’ємах.
Максимальний крутний момент досягається на дуже низьких обертах двигуна і доступний у широкому робочому діапазоні.

Усі двигуни Cursor (окрім версії з 410 к.с.) оснащуються декомпресійними моторними гальмами Iveco Turbo Brake, повністю інтегрованими з основною та допоміжною гальмівними системами (інтардер), завдяки чому досягається максимальна безпека поряд з низькими експлуатаційними витратами.

 

Hi-Versatility

​Ідеальна конфігурація для будь-якої місії

Модельна лінійка нового Trakker включає:
2 версії (шасі і тягач) з повною масою автомобіля до 40 тонн (шасі) та 56 тонн (тягач з напівпричепом),
2 двигуна (8 та 13 літрів) з 4 модифікаціями потужності до 500 к.с.,
5 трансмісій (16-швидкісні механічні коробки передач та автоматичні 12- і 16-швидкісні коробки передач EuroTronic),
2 кабіни: коротка (Hi-Land) для експлуатації протягом дня, та довга (Hi-Track) для рейсів з ночівлею в транспортному засобі,
2 висоти даху (низький та високий),
2, 3 або 4 мости з частковим чи повним приводом (4x2, 4x4, 6x4, 6x6, 8x4 і 8x8).

Ці конфігурації можуть поєднуватися з широким колом рам, підвісок та передаточним числом кінцевої передачі. Таке широке розмаїття означає, що ви завжди знайдете необхідний транспортний засіб для вашої роботи: загалом, кількість заводських версій нового Trakker перевищує 1700.

Завдяки такому розмаїттю новий Trakker завжди є правильним автомобілем для будь-якої експлуатації 
перевезення сипучих вантажів (самоскид),
перевезення бетону (бетонозмішувач),
обслуговування доріг
перевезення спеціальних вантажів.

Маневреність та міцність Trakker також відмінно послужить для аварійно-пошукових служб (пожежогасіння та порятунок, цивільна оборона) та в засобах оборонного призначення.

 

Hi-Safety

Для операторов, водителям которых нужна ночевка, кабина Active Time (AT) является хорошим выбором.

Сучасні системи управління для експлуатації в умовах бездоріжжя

Новий Trakker оснащений удосконаленими системами безпеки, а саме:
- ABS,
EBL
- і на вибір, ASR.

У режимі бездоріжжя ви можете відключити анти-блокувальну систему, що дозволить колесам блокуватися (при швидкості до 15 км/год.) – що особливо корисно під час подолання крутих схилів зі слизькою поверхнею. Щойно швидкість перевищить 15 км/год., система ABS автоматично ввімкнеться знову.

ABS
Система ABS (анти-блокувальна система) запобігає блокуванню коліс під час гальмування незалежно від стану дорожнього покриття.
Під час гальмування сигнали про поводження та реакцію кожного колеса поступає від датчиків ABS, які розміщені на кожному колесі. Саме тому система ABS може миттєво зменшити гальмівне зусилля ще до блокування одного або кількох коліс. Якщо стан дорожнього покриття дозволяє інтенсивніше гальмування, система ABS знову збільшує гальмівне зусилля аж до повної зупинки.

EBL
Новий Trakker оснащено системою EBL (електронна система обмеження гальмування) для оптимізації гальмівного зусилля з урахуванням завантаженості автомобіля.
Сигнали від датчиків ABS надають усю необхідну інформацію про поведінку та реакцію кожного окремого колеса під час гальмування.
На основі цієї інформації можна розрахувати реальний розподіл навантаження між передньою та задніми осями і в режимі реального часу адаптувати гальмівне зусилля відповідно до поточних умов.

ASR
Система ASR (антибуксовочна система) використовує сигнали від системи ABS для попередження пробуксування коліс під час прискорення.
Електронний блок управління ASR:
- оптимізує стійкість автомобіля; 
- попереджує пробуксовку коліс;
- і зменшує знос шин.
Завдяки системі ASR ведучі колеса мають найкраще можливе зчеплення з дорогою навіть у складних умовах, наприклад, на крутому схилі та слизькому покритті.

 

Hi-Service

Комплексне транспортне рішення

Як і всі інші транспортні засоби Iveco, новий Trakker представляє собою комплексне транспортне рішення, що включає не лише найширшу гамму автомобілів у своєму класі, але також виконує найрізноманітніші послуги:
- від фінансування до повного лізингу; 
- кваліфікована підтримка після продажу, яка надає широкий комплекс послуг; 
- повне коло аксесуарів для індивідуалізації вашого Trakker.

Історія

Історія компанії Тrakker

Новий Trakker представляє собою кульмінацію історії досконалості, яка розпочалася в 1993 році з автомобіля EuroTrakker. З того часу відбулося чимало знакових подій у 1996 році почався випуск версії з колісною формулою 8х8, а в 2000 році з’явилася нова лінійка двигунів Cursor. У 2001 році відбулася презентація автоматичної коробки передач EuroTronic2, в 2006 році відбулася адаптація двигунів Євро-5, і в 2007 році почався випуск моделі з новою кабіною. Автомобіль Trakker підтвердив свої позашляхові характеристики, взявши участь в ралі «Париж-Дакар».